Administrator - 2007-08-22 17:22:03 |
S.o.S Pkt: 80 Flota: 96
AoD Pkt:83 Flota:55
Prosze O Wypowiedzenie Sowjej Opini Co O Tej Wojnie Myslicie :) Jesli Wiekszoc Bedzie Na TAk TO DO Konca Tygodnia Zostanie Wypowiedziona Wojna :)
|
unemployed - 2007-08-22 17:25:40 |
Jazda i nie ma sie na co ogladać
|
Kylon - 2007-08-22 18:54:57 |
dokłanie zrobie pare pancerników i mozemy walczyc :D
|
casper - 2007-08-22 19:16:36 |
kto kasuje moje posty do chuja pana :-) ?
|
Administrator - 2007-08-22 21:10:09 |
ja nic nie kasuje casperku :* wiedz na mnie nie patrz :) a gdzie miales te posty :)
|
nosferator - 2007-08-22 21:23:41 |
ej kurwa ja tu się pierwszy wypowiedziałem , a ktoś to usónął :> Jasne, że wojna!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
|
Kroker - 2007-08-22 21:24:21 |
Jak to zawsze powtarzam mi to wisi,... chcecie wojny, bedzie wojna ,.. cokolwiek ustalicie jestem z wami !!
|
Kylon - 2007-08-22 21:24:38 |
Nie wiem ale w koncu z kim wojna S.o.S czy legion chaosu ? :D
|
Administrator - 2007-08-22 22:57:21 |
s.o.s :D a jak :D
|
casper - 2007-08-23 02:31:52 |
ZNAJDZCIE MI CHUJOW W 6 GALI :-) chlopoki bo ja albo pijany albo w pracy albo brak czasu, ajk cos bedzie dolacze do wojny ^^
BTW. pilnowac sie moi bracia !
|
Kylon - 2007-08-23 13:38:01 |
i to sie rozumie na wojne :D:D
|
casper - 2007-08-23 13:58:32 |
wypowiedzcie ta wojne pierwsi i wybierzcie system antaresa! bo u mnie jest jeden koles ale nie ma floty, ma obrone choc tez maaaala. niewiele z niego bedzie pkt, ale moze sie ktos po ich stronie opowie i bedzie wiecej celow.
|
Administrator - 2007-08-23 14:25:00 |
wlasnie casperku :) jak to wyglada z tymi systemami ??:>
|
Kylon - 2007-08-23 16:49:21 |
Ja to wiem na czym polega system procentowy reszty nie czaje :) :D
|
casper - 2007-08-23 18:04:35 |
system procentowy kazdy zna, system anatresa polega na tym ze do punktow wliczane jest wszystko :-) nie tylko zlom ;] WSZYSTKO :D farmienie, zlom, zniszczona obrona...
|
casper - 2007-08-23 18:07:07 |
Z dniem 29.01.2007 r. o godzinie 12.00 wszedł oficjalnie w życie system jednostkowego liczenia strat. Agresor wypowiadając wojnę może wybrać albo system procentowy albo system Antaresa. W przypadku niesprecyzowania wyboru, za domyślny uważa się system procentowy.
Alternatywny sposób przeliczania strać wojennych (tzw. system wg. Antaresa).
OPIS:
* powstał jako alternatywa dla systemu procentowego. Zakłada on bardzo dokładne wyliczenie strat poniesionych zarówno przez agresora jak i przez obrońcę w wyniku działań wojennych, poprzez oddanie realnych strat obydwu walczących stron. Każda podjęta akcja wojenna jest szczegółowo przeliczana, a jej rezultat dodawany jest do wyniku obydwu stron.
* jest bardziej rozbudowany, uwzględnia zarówno ataki flota na flotę, flota na obronę jak i ataki za pomocą rakiet międzyplanetarnych oraz farmienie i zbiórkę szczątków z pola zniszczeń, a także niszczenie księżyców.
* uwzględnia 100% zniszczonej floty, 30% obrony zniszczonej w wyniku ataku flotą, 100% obrony zniszczonej w wyniku ataku rakietami międzyplanetarnymi, przejęcie surowców z planety oraz zaliczenie zebrania PZ tej ze stron, która faktycznie je przejmie.
* jednostką przyjętą jako podstawa przeliczenia w systemie Antaresa jest 1(k), czyli 1 tysiąc surowców utraconych w wyniku działań wojennych. Oczywiście pamiętamy, że 1k to również 1 punkt w systemie punktacji OGame. Sprawienie, że przeciwnik utraci 1 k surowców, jest podstawą systemu Antaresa. Dla porównania z systemem %, aby uzyskać 1% zaliczony na konto sojuszu nalezy zniszczyć np. 334 sondy szpiegowskie lub 84 lm. Da to 1%. Te same potyczki przeliczone w systemie Antaresa wynosić będą 334k strat.
* z inicjatywy gracza 13thGhost powstał konwerter, który ułatwia wyliczanie strat w systemie wg Antaresa, czyniąc go w pełni zautomatyzowanym. Po wpisaniu bieżącego wyniku wojny i wklejeniu nowego RW jako wynik otrzymamy atrakcyjnie skonwertowane RW, zawierające zarówno wynik starcia jak i całkowite podsumowanie wyniku wojny. Użycie konwertera autorstwa 13thGhosta nie jest oczywiście przymusowe, jednak znacząco ułatwia przeliczanie strat wojennych i bieżącego wyniku wojny.
* dzięki bieżącemu przeliczaniu jednostek (k) na %, osoby, które po raz pierwszy mają styczność z systemem Antaresa, nie będą miały kłopotu z łatwym przeliczeniem jednostek % na (k). Wynik końcowy jest podawany zarówno w (k) jak i w %.
Dla przykładu - przyjmijmy, że odbyła się bitwa, której wynik w systemie % wyniósł 22 %. Przy czym zwycięzca zniszczył na 20 %, ponosząc przy tym 2 % strat. W systemie % na konto zwycięzcy idzie całe 22 %. W systemie Antaresa straty są odpowiednio podzielone i dodane do strat obydwu walczących stron. W systemie Antaresa należy tak przemyśleć atak, aby ponieść przy tym jak najmniej strat.
* Wszelkie progi obliczane wg strat są symetryczne względem systemu procentowego. (1%=333k strat) Każdy raport zamieszczany na forum w temacie wojny powinien spełniać warunek określonego progu minimalnego, przy czym poprzez pojęcie przekroczenia progu minimalnego rozumie się sumę strat agresora i obrońcy większą lub równą ustalonemu progowi minimalnemu.
>>PRZYKŁADY<<
zniszczenie floty - przykłady (mnożnik 1.0)
84 lm = 1 % strat = 336k strat (3k metalu + 1k kryształu) x 84 28 dt = 1 % = 336k (6k metalu + 6k kryształu) x 28 12 kr = 1 % = 348k (20k metalu + 7k kryształu) x 12 6 ow = 1 % = 360k (40k metalu + 20k kryształu) x 6 5 bomb = 1 % = 375k (50k metalu + 25k kryształu) x 5
zniszczenie obrony flotą - przykłady (mnożnik 0.3)
1000 wr (ew.ldzl) = 1,4kk strat [(2k metalu) x 1000] x 0.3 100 cdzl (ew.dz.j) = 240k [(6k metalu + 2k kryształu) x 100] x 0.3 100 gauss = 1050k [(20k metalu + 15k kryształu) x100] x 0.3
zniszczenie obrony rmp - przykłady (mnożnik 1.0)
1000 wr (ew.ldzl) = 2000k strat (2k metalu) x 1000 100 cdzl (ew.dz.j) = 800k (6k metalu + 2k kryształu) x 100 100 gauss = 3500k (20k metalu + 15k kryształu) x 100
|
Kylon - 2007-08-23 22:38:14 |
Hmm trzeba pomyślec w jakim systemie tą wojnę wypowiedzieć :/ :D
|
Administrator - 2007-08-24 11:21:15 |
dokaldnie :) najlepiej na nasza korzysc :)
|
Kylon - 2007-08-25 12:43:22 |
Kurcze mi sie wydaje ze lepiej to bedzie wypowiedziec w systemie %owym
|
casper - 2007-08-25 16:06:33 |
a oni maja jakies floty ? czy wy macie bunkry i sie boicie ? :-)
|
Kylon - 2007-08-25 17:04:12 |
Bee musisz wszystko skomplikowac :D
|
casper - 2007-08-25 17:48:53 |
:-) heh no coz wojne musicie zaplanowac! sprawdzic czy oni maja bunkry czy flote, czy wy macie bunkry czy flote... i wybrac odpowiedni system :-)
|
Administrator - 2007-08-25 22:33:01 |
to musimy sie zgadac :D i tyle :) a wydaje mi sie ze sytsem % bedzie dobry :) :P
|
casper - 2007-08-26 05:20:16 |
heheh zebyscie tylko mieli na czm te procenty bic :-)
|
Kylon - 2007-08-26 09:48:51 |
ja to wiem że niemoge nikogo od nich koło seibie znaleśc :D:D
|