Administrator - 2007-08-22 17:22:03

S.o.S
Pkt:  80
Flota: 96

AoD
Pkt:83
Flota:55


Prosze O Wypowiedzenie Sowjej Opini Co O Tej Wojnie Myslicie :) Jesli Wiekszoc Bedzie Na TAk TO DO Konca Tygodnia Zostanie Wypowiedziona Wojna :)

unemployed - 2007-08-22 17:25:40

Jazda i nie ma sie na co ogladać

Kylon - 2007-08-22 18:54:57

dokłanie zrobie pare pancerników i mozemy walczyc :D

casper - 2007-08-22 19:16:36

kto kasuje moje posty do chuja pana :-) ?

Administrator - 2007-08-22 21:10:09

ja nic nie kasuje casperku :* wiedz na mnie nie patrz :) a gdzie miales te posty :)

nosferator - 2007-08-22 21:23:41

ej  kurwa ja tu się pierwszy wypowiedziałem , a ktoś to usónął :>  Jasne, że wojna!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kroker - 2007-08-22 21:24:21

Jak to zawsze powtarzam mi to wisi,... chcecie wojny, bedzie wojna ,.. cokolwiek ustalicie jestem z wami !!

Kylon - 2007-08-22 21:24:38

Nie wiem ale w koncu z kim wojna S.o.S czy legion chaosu ? :D

Administrator - 2007-08-22 22:57:21

s.o.s :D a jak :D

casper - 2007-08-23 02:31:52

ZNAJDZCIE MI CHUJOW W 6 GALI :-) chlopoki bo ja albo pijany albo w pracy albo brak czasu, ajk cos bedzie dolacze do wojny ^^

BTW. pilnowac sie moi bracia !

Kylon - 2007-08-23 13:38:01

i to sie rozumie na wojne :D:D

casper - 2007-08-23 13:58:32

wypowiedzcie ta wojne pierwsi i wybierzcie system antaresa! bo u mnie jest jeden koles ale nie ma floty, ma obrone choc tez maaaala. niewiele z niego bedzie pkt, ale moze sie ktos po ich stronie opowie i bedzie wiecej celow.

Administrator - 2007-08-23 14:25:00

wlasnie casperku :) jak to wyglada z tymi systemami ??:>

Kylon - 2007-08-23 16:49:21

Ja to wiem na czym polega system procentowy reszty nie czaje :) :D

casper - 2007-08-23 18:04:35

system procentowy kazdy zna, system anatresa polega na tym ze do punktow wliczane jest wszystko :-) nie tylko zlom ;] WSZYSTKO :D farmienie, zlom, zniszczona obrona...

casper - 2007-08-23 18:07:07

Z dniem 29.01.2007 r. o godzinie 12.00 wszedł oficjalnie w życie system jednostkowego liczenia strat. Agresor wypowiadając wojnę może wybrać albo system procentowy albo system Antaresa. W przypadku niesprecyzowania wyboru, za domyślny uważa się system procentowy.


Alternatywny sposób przeliczania strać wojennych (tzw. system wg. Antaresa).

OPIS:

    * powstał jako alternatywa dla systemu procentowego. Zakłada on bardzo dokładne wyliczenie strat poniesionych zarówno przez agresora jak i przez obrońcę w wyniku działań wojennych, poprzez oddanie realnych strat obydwu walczących stron. Każda podjęta akcja wojenna jest szczegółowo przeliczana, a jej rezultat dodawany jest do wyniku obydwu stron.

    * jest bardziej rozbudowany, uwzględnia zarówno ataki flota na flotę, flota na obronę jak i ataki za pomocą rakiet międzyplanetarnych oraz farmienie i zbiórkę szczątków z pola zniszczeń, a także niszczenie księżyców.

    * uwzględnia 100% zniszczonej floty, 30% obrony zniszczonej w wyniku ataku flotą, 100% obrony zniszczonej w wyniku ataku rakietami międzyplanetarnymi, przejęcie surowców z planety oraz zaliczenie zebrania PZ tej ze stron, która faktycznie je przejmie.

    * jednostką przyjętą jako podstawa przeliczenia w systemie Antaresa jest 1(k), czyli 1 tysiąc surowców utraconych w wyniku działań wojennych.
      Oczywiście pamiętamy, że 1k to również 1 punkt w systemie punktacji OGame. Sprawienie, że przeciwnik utraci 1 k surowców, jest podstawą systemu Antaresa. Dla porównania z systemem %, aby uzyskać 1% zaliczony na konto sojuszu nalezy zniszczyć np. 334 sondy szpiegowskie lub 84 lm. Da to 1%. Te same potyczki przeliczone w systemie Antaresa wynosić będą 334k strat.

    * z inicjatywy gracza 13thGhost powstał konwerter, który ułatwia wyliczanie strat w systemie wg Antaresa, czyniąc go w pełni zautomatyzowanym. Po wpisaniu bieżącego wyniku wojny i wklejeniu nowego RW jako wynik otrzymamy atrakcyjnie skonwertowane RW, zawierające zarówno wynik starcia jak i całkowite podsumowanie wyniku wojny. Użycie konwertera autorstwa 13thGhosta nie jest oczywiście przymusowe, jednak znacząco ułatwia przeliczanie strat wojennych i bieżącego wyniku wojny.

    * dzięki bieżącemu przeliczaniu jednostek (k) na %, osoby, które po raz pierwszy mają styczność z systemem Antaresa, nie będą miały kłopotu z łatwym przeliczeniem jednostek % na (k). Wynik końcowy jest podawany zarówno w (k) jak i w %.

      Dla przykładu - przyjmijmy, że odbyła się bitwa, której wynik w systemie % wyniósł 22 %. Przy czym zwycięzca zniszczył na 20 %, ponosząc przy tym 2 % strat. W systemie % na konto zwycięzcy idzie całe 22 %. W systemie Antaresa straty są odpowiednio podzielone i dodane do strat obydwu walczących stron. W systemie Antaresa należy tak przemyśleć atak, aby ponieść przy tym jak najmniej strat.

    * Wszelkie progi obliczane wg strat są symetryczne względem systemu procentowego.
      (1%=333k strat)
      Każdy raport zamieszczany na forum w temacie wojny powinien spełniać warunek określonego progu minimalnego, przy czym poprzez pojęcie przekroczenia progu minimalnego rozumie się sumę strat agresora i obrońcy większą lub równą ustalonemu progowi minimalnemu.



>>PRZYKŁADY<<

zniszczenie floty - przykłady (mnożnik 1.0)

84 lm = 1 % strat = 336k strat (3k metalu + 1k kryształu) x 84
28 dt = 1 % = 336k (6k metalu + 6k kryształu) x 28
12 kr = 1 % = 348k (20k metalu + 7k kryształu) x 12
6 ow = 1 % = 360k (40k metalu + 20k kryształu) x 6
5 bomb = 1 % = 375k (50k metalu + 25k kryształu) x 5


zniszczenie obrony flotą - przykłady (mnożnik 0.3)

1000 wr (ew.ldzl) = 1,4kk strat [(2k metalu) x 1000] x 0.3
100 cdzl (ew.dz.j) = 240k [(6k metalu + 2k kryształu) x 100] x 0.3
100 gauss = 1050k [(20k metalu + 15k kryształu) x100] x 0.3


zniszczenie obrony rmp - przykłady (mnożnik 1.0)

1000 wr (ew.ldzl) = 2000k strat (2k metalu) x 1000
100 cdzl (ew.dz.j) = 800k (6k metalu + 2k kryształu) x 100
100 gauss = 3500k (20k metalu + 15k kryształu) x 100

Kylon - 2007-08-23 22:38:14

Hmm trzeba pomyślec w jakim systemie tą wojnę wypowiedzieć  :/ :D

Administrator - 2007-08-24 11:21:15

dokaldnie :) najlepiej na nasza korzysc :)

Kylon - 2007-08-25 12:43:22

Kurcze mi sie wydaje ze lepiej to bedzie wypowiedziec w systemie %owym

casper - 2007-08-25 16:06:33

a oni maja jakies floty ?
czy wy macie bunkry i sie boicie ? :-)

Kylon - 2007-08-25 17:04:12

Bee musisz wszystko skomplikowac :D

casper - 2007-08-25 17:48:53

:-) heh no coz wojne musicie zaplanowac! sprawdzic czy oni maja bunkry czy flote, czy wy macie bunkry czy flote... i wybrac odpowiedni system :-)

Administrator - 2007-08-25 22:33:01

to musimy sie zgadac :D i tyle :)  a wydaje mi sie ze sytsem % bedzie dobry :) :P

casper - 2007-08-26 05:20:16

heheh zebyscie tylko mieli na czm te procenty bic :-)

Kylon - 2007-08-26 09:48:51

ja to wiem że niemoge nikogo od nich koło seibie znaleśc :D:D

www.polskipopserver.pun.pl www.janskizabrze.pun.pl www.speedmenago09.pun.pl www.etikrakow.pun.pl www.eternalwinners.pun.pl